PWU: Różnice pomiędzy wersjami

Z Cronique.pl
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 1: Linia 1:
 +
[[category:Kroniki rowerowe]]
 +
[[category:Kroniki Doktora No]]
 
Moje zainteresowanie starymi rowerami było szczególnie intensywne w końcu lat 90 tych. W tamtych czasach nagromadziło się sporo różnych dokumentów dotyczących starych rowerów.
 
Moje zainteresowanie starymi rowerami było szczególnie intensywne w końcu lat 90 tych. W tamtych czasach nagromadziło się sporo różnych dokumentów dotyczących starych rowerów.
 
Doszedłem do wniosku, że nie bardzo jest sens je ukrywać, zwłaszcza że pewnie i tak część z nich żyje już własnym życiem.
 
Doszedłem do wniosku, że nie bardzo jest sens je ukrywać, zwłaszcza że pewnie i tak część z nich żyje już własnym życiem.

Wersja z 13:10, 24 maj 2014

Moje zainteresowanie starymi rowerami było szczególnie intensywne w końcu lat 90 tych. W tamtych czasach nagromadziło się sporo różnych dokumentów dotyczących starych rowerów. Doszedłem do wniosku, że nie bardzo jest sens je ukrywać, zwłaszcza że pewnie i tak część z nich żyje już własnym życiem. Dodatkową motywacją (zresztą dla całego wątku rowerowego) jest chęć ułatwienia życia, ludziom którzy rekonstruują stare rowery. Szczególne miejsce zajmują tu rowery wojskowe PWU. W pewnym sensie jest to zrozumiałe bowiem odmalowanie roweru w kolorze "oliwkowy półmat" jest banalne w porównaniu z odtworzeniem wyglądu eleganckiego roweru "cywilnego". Sądzę, że przeczytanie prezentowanych dokumentów pozwoli także na prawidłowe rozpoznanie całych rowerów i części składowych PWU. Pozwoli też na swobodne zabicie śmiechem wszystkich Ukrain i Urali udających PWU. Cześć dokumentów w oryginale jest kolorowa...

PWU-1-okladka-front.jpg


Lucznik-01r.jpg


PWU-2-front1b-w.jpg


Okladka-czesci-wojskowe.jpg


Pwu czesci-okladka-front.jpg


Pwu-instrukcja- okladka.jpg