Katalog części zamiennych do rowerów niemieckich: Różnice pomiędzy wersjami

Z Cronique.pl
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
<gallery>
+
[[category:Kroniki rowerowe]]
 +
[[category:Kroniki Doktora No]]
 +
Tym razem cel ćwiczenia jest nieco inny.
 +
 
 +
Z różnych przyczyn w zbiorze starych rowerów występujących w Polsce jest sporo rowerów niemieckich.
 +
 
 +
Jest to świat odrębnych rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do najpopularniejszych rowerów polskich np. A Kamińskiego.
 +
 
 +
Ponieważ w zasadzie wykorzystywany był inny osprzęt lub podzespoły (trudno szukać tu Bramptona, Perrego etc.) to identyfikacja podzespołów ułatwi identyfikację rekonstruowanego roweru.
 +
 
 +
Przede wszystkim zaś pomoże odpowiedzieć na pytanie niemiecki czy polski ?
 +
 
 +
Można spotkać też dwa ciekawe przypadki.
 +
*Rowery polskich firm ewidentnie konstrukcyjnie podobne do rowerów niemieckich np Korona.
 +
*Rowery niemieckie odnowione przez "Emaliernie", które na rdzennie niemiecki rower kładły lakier ze szparowaniem w polskim stylu, dodatkowo dokładając własne logo w postaci kalkomanii na główce ramy.
 +
 
 +
Sporo jest też w katalogu części zamiennych do np lamp karbidowych. Lampy takie bardzo rzadko występują kompletne i czasem nie wiadomo jak wyglądały brakujące elementy...
 +
 
 +
Katalog odpowiada też na pytanie: Dlaczego tak trudno jest dobrać elementy suportu do starego roweru niemieckiego. Proszę zwrócić uwagę ile jest typów korb, misek, konusów i osi suportu.
 +
 
 +
Celowo pokazujemy wszystkie strony z tym asortymentem.
 +
 
 +
Wreszcie zdecydowaliśmy się pokazać strony luźniej związane, a zawierające narzędzia często dziś unikalne i zapomniane.
 +
Szczególnie silnie zdeterminowani hobbyści mogą zobaczyć pradawną maszynkę do szparowania, ba, nawet w oparciu o rycinę mogą ją sobie wykonać.
 +
 
 +
 
 +
Katalog pokazujemy w takim stanie jakim wpadł nam w ręce, niestety, brak pierwszych czterdziestu kilku stron i nie wiadomo ilu ostatnich... 
 +
 
 +
 +
<gallery widths=256px heights=192px>
  
 
Image:obrazek- 043.jpg
 
Image:obrazek- 043.jpg
Linia 105: Linia 134:
 
</gallery>
 
</gallery>
  
<gallery>
+
<gallery widths=256px heights=192px>
  
 
Image:obrazek- 144.jpg
 
Image:obrazek- 144.jpg
Linia 177: Linia 206:
 
Image:obrazek- 212.jpg
 
Image:obrazek- 212.jpg
 
Image:obrazek- 213.jpg
 
Image:obrazek- 213.jpg
 +
Image:obrazek- 214.jpg
 +
Image:obrazek- 215.jpg
 +
Image:obrazek- 216.jpg
 +
Image:obrazek- 217.jpg
 +
Image:obrazek- 218.jpg
 +
Image:obrazek- 219.jpg
 +
Image:obrazek- 220.jpg
 +
Image:obrazek- 221.jpg
 +
Image:obrazek- 222.jpg
 +
Image:obrazek- 223.jpg
 +
Image:obrazek- 224.jpg
 +
Image:obrazek- 225.jpg
 +
Image:obrazek- 226.jpg
 +
Image:obrazek- 227.jpg
 +
Image:obrazek- 228.jpg
 +
Image:obrazek- 229.jpg
 +
Image:obrazek- 230.jpg
 +
Image:obrazek- 231.jpg
 +
Image:obrazek- 232.jpg
 +
Image:obrazek- 233.jpg
 +
Image:obrazek- 234.jpg
 +
Image:obrazek- 235.jpg
 +
Image:obrazek- 236.jpg
 +
Image:obrazek- 237.jpg
 +
Image:obrazek- 238.jpg
 +
Image:obrazek- 239.jpg
 +
Image:obrazek- 240.jpg
 +
Image:obrazek- 241.jpg
 +
Image:obrazek- 242.jpg
 +
Image:obrazek- 243.jpg
  
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
 +
 +
<gallery widths=256px heights=192px>
 +
 +
Image:obrazek- 244.jpg
 +
Image:obrazek- 245.jpg
 +
Image:obrazek- 246.jpg
 +
Image:obrazek- 247.jpg
 +
Image:obrazek- 248.jpg
 +
Image:obrazek- 249.jpg
 +
Image:obrazek- 250.jpg
 +
Image:obrazek- 251.jpg
 +
Image:obrazek- 252.jpg
 +
Image:obrazek- 253.jpg
 +
Image:obrazek- 254.jpg
 +
Image:obrazek- 255.jpg
 +
Image:obrazek- 256.jpg
 +
Image:obrazek- 257.jpg
 +
Image:obrazek- 258.jpg
 +
Image:obrazek- 259.jpg
 +
Image:obrazek- 260.jpg
 +
Image:obrazek- 261.jpg
 +
Image:obrazek- 262.jpg
 +
Image:obrazek- 263.jpg
 +
Image:obrazek- 264.jpg
 +
Image:obrazek- 265.jpg
 +
Image:obrazek- 266.jpg
 +
Image:obrazek- 267.jpg
 +
Image:obrazek- 268.jpg
 +
Image:obrazek- 269.jpg
 +
Image:obrazek- 270.jpg
 +
Image:obrazek- 271.jpg
 +
Image:obrazek- 272.jpg
 +
Image:obrazek- 273.jpg
 +
Image:obrazek- 274.jpg
 +
Image:obrazek- 275.jpg
 +
Image:obrazek- 276.jpg
 +
Image:obrazek- 277.jpg
 +
Image:obrazek- 278.jpg
 +
Image:obrazek- 279.jpg
 +
Image:obrazek- 280.jpg
 +
Image:obrazek- 281.jpg
 +
Image:obrazek- 282.jpg
 +
Image:obrazek- 283.jpg
 +
Image:obrazek- 284.jpg
 +
Image:obrazek- 285.jpg
 +
Image:obrazek- 286.jpg
 +
Image:obrazek- 287.jpg
 +
Image:obrazek- 288.jpg
 +
Image:obrazek- 289.jpg
 +
Image:obrazek- 290.jpg
 +
Image:obrazek- 291.jpg
 +
Image:obrazek- 292.jpg
 +
Image:obrazek- 293.jpg
 +
Image:obrazek- 294.jpg
 +
Image:obrazek- 295.jpg
 +
Image:obrazek- 296.jpg
 +
Image:obrazek- 297.jpg
 +
Image:obrazek- 298.jpg
 +
Image:obrazek- 299.jpg
 +
Image:obrazek- 300.jpg
 +
Image:obrazek- 301.jpg
 +
Image:obrazek- 302.jpg
 +
Image:obrazek- 303.jpg
 +
Image:obrazek- 304.jpg
 +
Image:obrazek- 305.jpg
 +
Image:obrazek- 306.jpg
 +
Image:obrazek- 307.jpg
 +
Image:obrazek- 308.jpg
 +
Image:obrazek- 309.jpg
 +
Image:obrazek- 310.jpg
 +
</gallery>
 +
 +
 +
[[Kroniki_rowerowe|Powrót do "Kronik rowerowych"]]

Aktualna wersja na dzień 18:32, 24 cze 2014

Tym razem cel ćwiczenia jest nieco inny.

Z różnych przyczyn w zbiorze starych rowerów występujących w Polsce jest sporo rowerów niemieckich.

Jest to świat odrębnych rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do najpopularniejszych rowerów polskich np. A Kamińskiego.

Ponieważ w zasadzie wykorzystywany był inny osprzęt lub podzespoły (trudno szukać tu Bramptona, Perrego etc.) to identyfikacja podzespołów ułatwi identyfikację rekonstruowanego roweru.

Przede wszystkim zaś pomoże odpowiedzieć na pytanie niemiecki czy polski ?

Można spotkać też dwa ciekawe przypadki.

  • Rowery polskich firm ewidentnie konstrukcyjnie podobne do rowerów niemieckich np Korona.
  • Rowery niemieckie odnowione przez "Emaliernie", które na rdzennie niemiecki rower kładły lakier ze szparowaniem w polskim stylu, dodatkowo dokładając własne logo w postaci kalkomanii na główce ramy.

Sporo jest też w katalogu części zamiennych do np lamp karbidowych. Lampy takie bardzo rzadko występują kompletne i czasem nie wiadomo jak wyglądały brakujące elementy...

Katalog odpowiada też na pytanie: Dlaczego tak trudno jest dobrać elementy suportu do starego roweru niemieckiego. Proszę zwrócić uwagę ile jest typów korb, misek, konusów i osi suportu.

Celowo pokazujemy wszystkie strony z tym asortymentem.

Wreszcie zdecydowaliśmy się pokazać strony luźniej związane, a zawierające narzędzia często dziś unikalne i zapomniane. Szczególnie silnie zdeterminowani hobbyści mogą zobaczyć pradawną maszynkę do szparowania, ba, nawet w oparciu o rycinę mogą ją sobie wykonać.


Katalog pokazujemy w takim stanie jakim wpadł nam w ręce, niestety, brak pierwszych czterdziestu kilku stron i nie wiadomo ilu ostatnich...




Powrót do "Kronik rowerowych"