PWU: Różnice pomiędzy wersjami
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 8: | Linia 8: | ||
Pozwoli też na swobodne zabicie śmiechem wszystkich Ukrain i Urali udających PWU. | Pozwoli też na swobodne zabicie śmiechem wszystkich Ukrain i Urali udających PWU. | ||
Cześć dokumentów w oryginale jest kolorowa... | Cześć dokumentów w oryginale jest kolorowa... | ||
+ | |||
+ | [[File:Kolej-str-5-ret.jpg|200px]] | ||
+ | *[[Katalog rowerów PWU zalecanych dla pracowników PKP]] | ||
+ | |||
[[File:PWU-1-okladka-front.jpg|200px|link=Katalog PWU nr 1]] | [[File:PWU-1-okladka-front.jpg|200px|link=Katalog PWU nr 1]] |
Aktualna wersja na dzień 07:49, 18 sie 2014
Moje zainteresowanie starymi rowerami było szczególnie intensywne w końcu lat 90 tych. W tamtych czasach nagromadziło się sporo różnych dokumentów dotyczących starych rowerów. Doszedłem do wniosku, że nie bardzo jest sens je ukrywać, zwłaszcza że pewnie i tak część z nich żyje już własnym życiem. Dodatkową motywacją (zresztą dla całego wątku rowerowego) jest chęć ułatwienia życia, ludziom którzy rekonstruują stare rowery. Szczególne miejsce zajmują tu rowery wojskowe PWU. W pewnym sensie jest to zrozumiałe bowiem odmalowanie roweru w kolorze "oliwkowy półmat" jest banalne w porównaniu z odtworzeniem wyglądu eleganckiego roweru "cywilnego". Sądzę, że przeczytanie prezentowanych dokumentów pozwoli także na prawidłowe rozpoznanie całych rowerów i części składowych PWU. Pozwoli też na swobodne zabicie śmiechem wszystkich Ukrain i Urali udających PWU. Cześć dokumentów w oryginale jest kolorowa...