Ryciny z Tajwanu - ściągawka do rekonstrukcji starych rowerów: Różnice pomiędzy wersjami

Z Cronique.pl
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 51: Linia 51:
 
Image:rower1-21.gif
 
Image:rower1-21.gif
 
Image:rower1-22.gif
 
Image:rower1-22.gif
 +
Image:rower1-23.gif
 
Image:rower1-24.gif
 
Image:rower1-24.gif
 
Image:rower1-25.gif
 
Image:rower1-25.gif
Linia 68: Linia 69:
 
Image:rower1-39.gif
 
Image:rower1-39.gif
 
Image:rower1-40.gif
 
Image:rower1-40.gif
Image:rower1-23.gif
+
 
  
 
</gallery>
 
</gallery>

Wersja z 08:34, 8 lis 2013

Przyczyna pojawienia się tego zbioru rycin jest prozaiczne - potrzeba informacji.

Często spotykamy się bowiem z następującą sytuacją:

Ktoś odkrywa "w rodzinie" stary rower, który:

-Był w rodzinie od zawsze, ale szczegółów nikt dokładnie nie pamięta.

-Zwykle towarzyszy mu jakaś legenda, a w wypadku roweru sportowego ociera się ona zwykle o Wyścig Pokoju.

-Był NIESTETYwielokrotnie odnawiany i unowocześniany.

Po bliższym rozpoznaniu okazuje się, że rower:

-Nosi pewne znamiona "szlachetnego pochodzenia"

-Jest wykonany bardzo starannie (zwykle dotyczy to ramy)

-Jest zdecydowanie lżejszy niż współczesny klasyczny, góralski rower "komunijny"

Ładunek sentymentalny zawarty w szczątkach roweru zachęca do jego odbudowy, najlepiej w pierwotnym kształcie. Niestety brak informacji powoduje przynosi taki skutek, że poczciwy Jaguar budzi się po operacji z radzieckim siodełkiem i przerzutką z długim wózkiem...

Prezentowane ryciny zostały znalezione jakieś 10-12 lat temu w jakimś muzeum na Tajwanie (tyle pamiętam)

Jeśli z jakichś przyczyn naruszą czyjeś prawa autorskie, to zostaną natychmiast wycięte w pień.